1. Kursy Online
Kursy online to odpowiednik tradycyjnych kursów stacjonarnych, z tą różnicą, że nauczasz za pomocą tekstu, wideo i materiałów audio przez internet. Uczestnicy uczą się poprzez różne moduły tematyczne, dostosowane do nazwy kursu i przekazywanych treści.
Kursanci mogą uczestniczyć w kursie w dogodnym dla siebie czasie, bez stresu związanego z terminami. Dodatkowo, możesz tworzyć kursy o różnej długości i cenie, co daje dużą elastyczność.
Niektórzy nasi klienci stworzyli dziesiątki kursów, podczas gdy inni skupiają się na jednym flagowym kursie. To całkowicie zależy od Ciebie. W przyszłości możesz także tworzyć inne produkty cyfrowe, które będą uzupełniały Twoje kursy.
2. E-booki
E-booki cieszą się coraz większą popularnością z miesiąca na miesiąc. W 2015 roku sprzedano ponad 220 milionów e-booków, a eksperci przewidują, że w przyszłości e-booki prześcigną pod względem sprzedaży tradycyjne książki.
Możesz napisać e-booka na dowolny temat. Najlepsze jest to, że po ukończeniu produktu nie musisz już wykonywać dodatkowej pracy, poza oczywiście marketingiem. E-booki pozwalają na generowanie pasywnego dochodu przez wiele miesięcy i lat.
3. Fotografia
Ponieważ miliony osób codziennie publikują treści w sieci, istnieje stałe zapotrzebowanie na unikalne fotografie. Strony ze zdjęciami stockowymi, takie jak Fotolia i iStockphoto, kupują zdjęcia od twórców takich jak Ty.
Alternatywnie, możesz sprzedawać swoje zdjęcia na własnej stronie internetowej. Wielu fotografów sztuki wybiera tę drogę, aby nie dzielić się zyskami z uznanymi rynkami.
Dobrym sposobem na zainteresowanie ludzi Twoją fotografią jest publikowanie zdjęć na stronach takich jak Flickr i Instagram. Te platformy pozwalają zachować wszelkie prawa do zdjęć, co chroni Twoją własność intelektualną i jednocześnie eksponuje Cię potencjalnym klientom.
4. Muzyka
Wielkie wytwórnie muzyczne nie kontrolują już tego, co trafia do słuchawek przeciętnego konsumenta. Niezależni muzycy mogą zarabiać doskonale, sprzedając swoje utwory samodzielnie.
Muzyk i wokalistka Amanda Palmer uruchomiła jedną z najbardziej udanych kampanii crowdfundingowych w historii, aby sfinansować swój kolejny album. Od tego czasu polega wyłącznie na marketingu oddolnym, aby sprzedawać muzykę swojego zespołu.
Możesz nagrać swoją muzykę i sprzedawać ją gdziekolwiek chcesz. Wolność eksplorowania własnego talentu muzycznego i zachowania twórczej kontroli nad swoim dziełem może być wyzwalająca dla twórców.
5. Elementy Webowe
Obecnie istnieje ogromne zapotrzebowanie na elementy webowe. Na przykład wiele osób zarabia sześciocyfrowe kwoty na sprzedaży motywów WordPress Divi.
Szablony premium tworzą pasywny dochód, ponieważ musisz je stworzyć tylko raz. Możesz być zmuszony do aktualizacji od czasu do czasu z powodu zmian w systemie zarządzania treścią (CMS), ale to znacznie mniej pracy niż tworzenie całego nowego produktu od podstaw.
Dodatkowo, możesz tworzyć tyle motywów webowych, ile chcesz. Im więcej oferujesz, tym więcej klientów możesz potencjalnie przyciągnąć.
6. Badania i Dane
Przeprowadzanie badań i gromadzenie danych może pochłaniać dużo czasu. Niektórzy ludzie nie chcą marnować energii na zbieranie danych w jednym miejscu.
Tutaj wkraczasz Ty. Sprzedaż danych, takich jak informacje o Twojej branży lub wyniki własnych badań, może okazać się niezwykle popularna. Osoby, które kupują te dane, mogą ich używać do informowania o swoich własnych biznesach.
7. Samouczki i Przewodniki
Wiele osób publikuje darmowe samouczki i przewodniki online. Jednak jeśli stworzysz dłuższy, bardziej szczegółowy i wysokiej jakości produkt, śmiało sprzedawaj go jako produkt cyfrowy.
Żyjemy w kulturze DIY. Ludzie chcą uczyć się, jak samodzielnie robić różne rzeczy. Wolą zaoszczędzić pieniądze, zamiast płacić komuś innemu.
Ponadto konsumenci chcą dowiedzieć się wszystkiego, co mogą na interesujące ich tematy. Dokumentalne programy telewizyjne i podobne formy są bardzo popularne ze względu na ich wartość edukacyjną.
8. Programy Software
Jeśli jesteś komputerowym ekspertem, stworzenie nowego programu może wystrzelić Cię w stratosferę pod względem potencjalnych przychodów. Ludzie uwielbiają software, ponieważ często rozwiązuje on jakiś problem.
Od narzędzi do zwiększania produktywności po programy do projektowania, wiele programów software utrzymało swoją popularność przez lata. Sprzedają się dobrze, ponieważ ich rdzenni użytkownicy są lojalnymi fanami.
Obecnie wiele programów jest sprzedawanych jako subskrypcje, a nie licencje. Klienci płacą miesięczną opłatę za korzystanie z oprogramowania. Dopóki płacą, mają dostęp.
9. Przepisy Kulinarne
Książki kucharskie należą do najlepiej sprzedających się książek wszech czasów. Ludzie zawsze szukają świeżych pomysłów na ulubione przepisy, a wielu konsumentów chce eksplorować kuchnie z całego świata.
Możesz znaleźć przepisy online za darmo, ale jest powód, dla którego ludzie płacą za prawdziwe książki kucharskie. Zakładają, że płatny produkt oferuje lepszą jakość i wyższą wartość.
Jeśli jesteś kucharzem, amatorskim lub profesjonalnym, możesz stworzyć książkę kucharską z najlepszymi przepisami. Rozważ grupowanie przepisów według konkretnego tematu, np. jedzenia komfortowego lub przepisów z określonego kraju lub miasta.
10. Aplikacje
Aplikacje mobilne stały się może nawet bardziej popularne niż pakiety oprogramowania. Jednak zasadniczo są to te same produkty, tylko na innej platformie.
Na przykład, ludzie kiedyś grali w gry instalowane za pomocą CD-ROM na komputerach. Dziś mogą grać w podobne gry na telefonach lub tabletach za pomocą aplikacji.
Nie potrzebujesz nawet umiejętności technicznych, aby opracować aplikację. Możesz zatrudnić niezależnego dewelopera, który pomoże zrealizować Twój pomysł za stałą opłatę. Wielu przedsiębiorców wybiera tę drogę.
11. Podcasty
Większość podcastów jest darmowa. Przedsiębiorcy i twórcy używają ich do promowania swoich marek, produktów lub usług.
Jednak możesz także stworzyć podcast oparty na subskrypcji, który oferuje więcej funkcji, bardziej dogłębne porady i więcej. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić.
12. Druki Cyfrowe
Produkty cyfrowe nie zawsze muszą pozostawać wirtualne. Druki cyfrowe stały się popularnym towarem dla rękodzielników i osób, które lubią być zorganizowane.
Możesz tworzyć drukowane agendy, harmonogramy, planery, dzieła sztuki, materiały do scrapbookingu i wiele innych. Wystarczy, że masz pomysł, za który ktoś będzie chciał zapłacić.
13. Pliki Pomocnicze
Plik pomocniczy to dokument zawierający wartościowe zasoby do konkretnego celu, hobby lub pracy. Na przykład, pisarze często przechowują pliki pomocnicze zawierające przykłady dobrej kopii, którą mogą chcieć naśladować w przyszłości.
Jednak pliki pomocnicze mogą zawierać cokolwiek chcesz. Jeśli jesteś artystą, możesz stworzyć plik pomocniczy pełen ikon i innych grafik, które Twoi klienci mogą używać na swoich stronach internetowych, w materiałach marketingowych i innych projektach.
14. Szablony i Kalkulatory
Podobnie jak samouczki i przewodniki, szablony i kalkulatory zyskały na popularności. Ludzie szukają najprostszego sposobu na osiągnięcie celu.
Szablony mogą dotyczyć wszystkiego, od projektowania wnętrz po komponowanie muzyki, podczas gdy kalkulatory mogą pomagać w określeniu idealnej stopy procentowej dla kredytu hipotecznego lub najlepszych kombinacji inwestycji.
15. Wzory
Jeśli jesteś zręcznym rzemieślnikiem, tworzenie własnych wzorów do haftu, szydełkowania, akwareli i innych może pomóc Ci stworzyć cyfrowy produkt do sprzedaży. Ludzie zawsze szukają nowych wzorów do tworzenia i dekorowania swoich domów.
16. Pakiety Grafiki
Większość ludzi nie wie, jak tworzyć własne grafiki, ikony i inne zasoby graficzne. Polegają na darmowych lub płatnych produktach w tych celach.
Rynek DIY i komercyjny spotykają się w tym przypadku. Przedsiębiorcy tacy jak Ty chcą budować własne strony internetowe, ale potrzebują atrakcyjnych zasobów do wypełnienia swoich projektów.
17. Pakiety Coachingowe
Jak wspomnieliśmy wcześniej, rynek komercyjny zmienił się w ciągu ostatnich kilku lat. Produkty i usługi nie są już tak ściśle oddzielone, jak były 20 lat temu.
Możesz zauważyć, że teraz można zamawiać ubrania, okulary przeciwsłoneczne, a nawet maszynki do golenia jako usługę. Subskrybujesz usługę i otrzymujesz dostawy w określonych odstępach czasu.
Jednak możesz także sprzedawać usługi jako pakiety. Jako część swojej działalności w zakresie Knowledge Commerce, możesz oferować pakiety coachingowe, aby uzupełnić swoje dochody i stworzyć bardziej intymne relacje z klientami.