1. Powinieneś dodać główne słowo kluczowe w pierwszych 200 słowach.
2. Wewnętrzne również linki najlepiej dodać w pierwszych 200 słowach.
3. Marka w tagu tytułu działa naprawdę dobrze.
4. Tytuł Meta powinien zawierać dokładne słowo kluczowe.
5. Meta można pominąć w przypadku słów kluczowych jako wartości rankingowej, ale nadal można używać do opisu i zawartości wypełniacza. Ważne jest, aby mieć na sobie dobre wezwanie do działania, jeśli Google pobiera je w celu uzyskania opisu strony.
6. H1 / title musi zawierać dokładne słowo kluczowe.
7. H2 musi zawierać dokładne słowo kluczowe lub długi ogon związany z głównym słowem kluczowym. (Sprawdź H2 nie jest używany w przypadku terminów / stron takich jak: skontaktuj się z nami, o nas). H3 powinien mieć słowo kluczowe w dopasowaniu częściowym lub LSI lub długie ogony lub terminy w google.
8. H4 do zakończenia twojego artykułu lub strony. H5 i H6 nie są potrzebne, ponieważ tytuły H1 do H4 powinny wykonać zadanie.
9. Wszelkie LSI powinny być dodane w pierwszych 500 słów i mogą być również użyte na końcu artykułu 10. Słowo kluczowe w adresie URL jest bardzo ważne, ale sprawdź, co dzieje się w Twojej niszy.
11. Użyj słowa kluczowego w swoich tagach alt. Napisz fajny tag altowy. Nie przesadzaj z jego ilością.
12. Linkowanie pomaga w prawidłowym wewnętrznym łączeniu i może zdziałać cuda. Trafność słów kluczowych i linków jest przekazywana za pomocą linków wewnętrznych. Pomaga Google lepiej zrozumieć Twoją stronę.
13. Treść na stronie jest różna dla każdej niszy. Strona z kodami kuponów wymaga minimalnej zawartości w artykułach. Ale w niektórych niszach będziesz musiał stworzyć 5000 słów. Na przykład Jeśli piszesz przewodnik, aby coś zrobić, to często zadawane pytania są obowiązkowe. Przeanalizuj najlepsze 10 wyników i sprawdź, co działa w Twojej niszy.
14. Czas oczekiwania – jeśli zwiększysz czas przebywania danej osoby na Twojej stronie, Google polubi cię i uszereguje lepiej. Backlinko przedstawił tę samą wskazówkę na swoim blogu SEO. Można to zrobić za pomocą filmów z YouTube, wykresów, szczegółowych tabel cenowych i dobrej grafiki informacyjnej.
15. Hiperłącza H3 i listy, które tworzysz. Pomaga w SEO i pomaga zdobyć linki, jeśli zostały skopiowane przez innych.
16. Twórz unikalne treści.
17. Łącza wychodzące do stron Wikipedii lub instytucji powinny znajdować się na środku lub na dole artykułu. Zapobiega to również kanibalizacji twojego adresu z linkiem i kliknięciu tych innych witryn.
18. Skonstruuj swoje posty na blogu – H1 Intro, H2 Podtytuły, H3 Dalsze drążenie w podtemat, H4-Wnioski
19. Pisanie treści – Podczas gdy gramatyka i pisownia jest ważna, ważniejsze jest to, czy twoja treść nadaje wartość twojemu czytelnikowi i jeśli czegoś się z tego nauczyć. Jeśli dostaną z tego wartość, jest to pewny znak, że może dobrze się pozycjonować. Słowo badania liczy się dla tego, co działa / ranking w twojej niszy.
20. Pisanie recenzji i konwersje – opisz swoje doświadczenia z produktem, cechy produktu i specyfikacje są mniej ważne dla konwersji w porównaniu z tym. Prawdziwe obrazy budują zaufanie, a nie obrazy produktów.
21. Indeksowanie kategorii i tagów – Możesz indeksować kategorie, ponieważ odgrywają one rolę w strukturze Silo i URL, jednak tagi nie są ważne i mogą zdziałać więcej szkód po zindeksowaniu (jeśli jest ich dużo) 22. Zawsze więcej badań nad swoimi wpisami / articles – porównaj z konkurencją i wykonaj dalszą optymalizację konwersji (CTA, struktura, projekt strony, analiza techniczna), aby Twoje stanowisko było lepsze od najlepszych konkurentów.
23. FAQ – Niektóre nisze radzą sobie naprawdę dobrze z załączonymi FAQ. Ustal, czy twoja nisza wymaga faq.
24. Przychodzące linki zwrotne muszą łączyć się z odpowiednią treścią, a jeśli tytuł tej strony jest również trafny, może to pomóc.