Jeśli masz trudności ze znalezieniem nowych sposobów na powiększenie swojej strony i zdobycie większej liczby polubień na Facebooku dla swojej strony ten artykuł jest dla Ciebie! Przeprowadzimy Cię przez 50 łatwych sposobów na zdobycie większej liczby polubień na Facebooku!
Zdobądź więcej polubień na Facebooku ZA DARMO!
1. Używaj sprawdzonych treści: PostPlanner to fantastyczne narzędzie do znajdowania obrazów, które już okazały się bardzo popularne na Facebooku.
2. Upewnij się, że sekcja Informacje jest kompletna: uwzględnij słowa kluczowe, których ludzie mogą szukać.
3. Użyj funkcji Facebook Insights, aby zobaczyć, jakie typy wpisów lubią Twoi odbiorcy… i opublikuj ich więcej!
4. Podziel się aktualnościami: Twoi fani prawdopodobnie będą chcieli dzielić się ważnymi wiadomościami ze swoimi przyjaciółmi.
5. Osadź Facebook Like Box na swojej stronie lub blogu.
6. Oznacz kolejną stronę biznesową w swoim poście: Mogą po prostu odwzajemnić przysługę!
7. Publikuj często: Im częściej publikujesz, tym więcej masz możliwości rozwoju swojej społeczności!
8. Uwzględnijjak przyciski na swojej stronie lub blogu i zaoferuj zniżkę za polubienie Twojej strony.
9. Organizuj wydarzenie o określonej godzinie każdego dnia / tygodnia.
10. Publikuj różnorodne oryginalne treści: dziel się swoimi przemyśleniami i wskazówkami; nie tylko ponownie udostępniaj treści innych osób.
11. Udostępnij swoją stronę na Facebooku obserwującym na Twitterze lub Instagramie.
12. Organizuj konkurs… to świetny sposób na zwiększenie widoczności, ponieważ wszyscy uwielbiają wygrywać!
13. Promuj się z biznesem w bezpłatnej niszy.
14. Porozmawiaj o dyskusji na Facebooku na swoim blogu, aby zachęcić odwiedzających witrynę do polubienia Twojej strony.
15. Zaproś swoją listę e-mail do polubienia swojej strony.
16. Oferuj zniżki lub kupony każdemu, kto lubi Twoją stronę.
17. Użyj wezwania do działania na końcu swoich postów na blogu, prosząc czytelników, by skontaktowali się z Tobą na Facebooku.
18. Osadź znaczek Facebooka na swojej stronie internetowej.
19. Poproś fanów z Facebooka o opublikowanie zdjęć na Twojej stronie: pojawią się one w kanałach znajomych.
20. Pozostaw pomocne komentarze do postów innych stron. Skomentuj jako swoja strona (nie z twojego osobistego profilu).
21. Umieść adres URL strony na Facebooku na wizytówkach.
22. Pozostaw wnikliwe komentarze na blogach w swojej niszy: Gdy zostaniesz poproszony o podanie adresu URL, użyj adresu strony na Facebooku.
23. Użyj znaku wodnego na wszystkich zdjęciach: Tworząc obrazy do udostępnienia na Facebooku, pamiętaj o dołączeniu znaków wodnych do nazwy strony lub adresu URL.
24. Poprowadź konkurs fotograficzny: poproś fanów o przesłanie zdjęć na twoją stronę, a następnie poproś znajomych, aby głosowali na swoje zdjęcie (oczywiście sugeruj polubienie twojej strony!).
25. Zaproś znajomych z profilu na Facebooku do polubienia strony Twojej firmy.
26. Dołącz adres URL strony na Facebooku do podpisu e-maila.
27. Link do strony na Facebooku w życiorysie postów gości.
28. Uruchom kampanię reklamową na Facebooku i ustaw cel jako polubienie strony.
29. Bądź człowiekiem: pozwól swojej osobowości zabłysnąć, aby pokazać, że za twoją marką stoi prawdziwa osoba. Ludzie chcą nawiązywać kontakty z innymi ludźmi, a nie bezimiennymi markami i logo.
30. Skoncentruj się na publikowaniu treści, które NIE są w 100% promocyjne: większość Twoich treści powinna być użyteczna, zabawna lub inspirująca, ponieważ jest to rodzaj treści, którą Twoi fani uznają za najcenniejszą i chętniej się nią podzielą.
31. Śledź inne strony w swojej niszy, aby zobaczyć, jak zdobywają więcej fanów: Facebook Insights pozwala oglądać strony w Twojej branży. Po prostu przejdź do sekcji „Strony do obejrzenia” w Statystykach i dodaj strony konkurencji. Miej oko na to, które rosną najszybciej i wypróbuj ich strategie dla swojej strony!
32. Używaj przyciągającego wzrok profilu i przykrywaj zdjęcia: Korzystanie z profesjonalnej jakości zdjęć, które przedstawiają Twoją markę, zwiększy szanse, że przechodzień rzeczywiście polubi Twoją stronę!
33. Zaproś kontakty e-mail, aby polubiły Twoją stronę.
34. Link do strony na Facebooku jako miejsca zatrudnienia w sekcji „Informacje” Twojego profilu osobistego.
35. Utwórz własne infografiki, aby udostępnić je na Facebooku: Są świetne do zdobywania udziałów! Piktochart to świetne narzędzie do tego.
36. Połącz swoje konto Twitter ze swoją stroną na Facebooku oraz możesz także podłączyć swoje konto Intstagram!
37. Skonfiguruj komentowanie Facebooka na swojej stronie WordPress za pomocą wtyczki takiej jak Facebook Comments .
38. Link do strony na Facebooku z profilu LinkedIn.
39. Dołącz wezwanie do działania, aby polubić swoją stronę na stronie z podziękowaniem za zakup produktu.
40. Oznacz swoich fanów w swoich postach: chętniej będą udostępniać posty tam, gdzie zostali wspomniani.
41. Zaproponuj polubienie swojej strony osobom uczestniczącym w następnym bezpłatnym webinarium. Możesz nawet opublikować ankietę lub określoną treść dotyczącą tematu seminarium internetowego, aby zachęcić ich do odwiedzenia strony i polubienia jej.
42. „Ulepsz” popularny post i ustaw kierowanie na „Osoby, które lubią Twoją stronę i ich przyjaciół” lub „Osoby, które wybierzesz poprzez kierowanie”, aby zwiększyć zasięg.
43. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, upewnij się, że adres URL strony zawiera nazwę Twojej firmy i / lub słowa kluczowe, które będą wyszukiwać użytkownicy.
44. Promuj swoją stronę na Facebooku w materiałach marketingowych rozdawanych podczas wydarzeń offline, takich jak targi lub konferencje.
45. Czasami oznacz swoją stronę na Facebooku w swoich osobistych postach.
46. Dodaj kod QR do swojej wizytówki, który przekieruje ludzi na twoją stronę na Facebooku. Tak, są tacy, którzy nadal używają kodów QR :-)!
47. Skoncentruj się na społeczności: skup się bardziej na budowaniu społeczności i służeniu jej, a Twoja strona gwałtownie wzrośnie, ponieważ ludzie będą chcieli ją udostępniać!
48. Udostępniaj filmy swoim fanom które świetnie nadają się do udostępniania.
49. Utwórz zabawną oprawę na osi czasu, która zachęci odwiedzających do polubienia Twojej strony.
50. Na koniec… Upewnij się, że Twoje treści są odpowiednie dla odbiorców. Jeśli używasz każdej z powyższych 44 strategii, ale nie publikujesz niesamowitych treści, które uwielbiają Twoi fani, wszystkie twoje wysiłki się nie powiodą.